SURF Notitie Flexibele en persoonlijke leeromgeving: een modulair functioneel model

11 november 2016

componentenDe notitie Flexibele en persoonlijke leeromgeving: een modulair functioneel model is een vervolg op de publicatie Een flexibele en persoonlijke leeromgeving, van losse bouwstenen naar één geheel (zie het blogbericht hierover).

De persoonlijke en flexibele digitale leeromgeving is opgebouwd uit losse componenten. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan: uit welke gegevens en functionaliteiten bestaan deze componenten, hoe hangen ze met elkaar samen en welke standaarden zijn nodig om ze als één geheel met elkaar te laten samenwerken? De antwoorden hierop lees je deze notitie.

Bron: SURF

2 reacties op “SURF Notitie Flexibele en persoonlijke leeromgeving: een modulair functioneel model”

  1. Jan Koster schreef:

    Ik ben coach van het Leerlab Schoolorganisatie van het VHBO Bonnefantencollege in Maastricht. In het kader van het project Leerling2020 van de VO raad. Deze havo- school zet in op gepersonaliseerd leren. Mijn kartrekker en ik zoeken voorbeelden van modulair onderwijs en hulp bij het ontwikkelen ervan.

    • Didi Joppe schreef:

      Dag Jan, dank voor je reactie. Ik heb je per mail een antwoord gestuurd (23 januari). We horen graag van je,
      groet, Didi

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.