Interviews
In de interviews komen de volgende onderwerpen aan de orde
ICT in het onderwijs (primair)
Inhoud
Algemene ICT-competenties (21st century skills);
Beroepsspecifieke toepassingen zoals gevraagd door het beroepenveld;
En vervolgens speerpunten afhankelijk van de doelstellingen van de faculteit, b.v. Kwaliteit
M.b.t.. ontwikkelen (uitdagend) onderwijsmateriaal; OER; toetsen; SLB; samenwerken; (Internationale) samenwerking
M.b.t. samen leren; portfolio’s; kennis delen
ICT voor het onderwijs (onderwijsondersteunend)
(Zuydkader: standaardiseren om te kunnen flexibiliseren)
M.b.t. toetsen; deskundigheid; samenwerking;
ICT rond het onderwijs (algemene bedrijfsvoering)
(Zuydkader: gestandaardiseerde systemen en geharmoniseerde inrichting om te komen tot efficiënte bedrijfsvoering)
M.b.t. toetsorganisatie; inschrijving; accreditatie; samenwerking; roosters
Governance
(in goede banen leiden, verantwoordelijkheden afstemmen). Wat gebeurt centraal, waar is de faculteit voor verantwoordelijk en wat doen we niet (meer) en laten we over aan gebruiker, student, docent…